fredag den 22. februar 2013

Sidste nyt fra "drømmebilledet": nu er der ved at komme noget struktur i kompositionen, farverne bliver nok mine fortrukne, den turkise helt sikkert, og så nogle orange, gule farver. Læsningen i: "Det tabte land" har helt sikkert smittet af. Nu er jeg spændt på om det får lov til at blive dette billede. Jeg er nået til den fase hvor jeg af og til får lyst til at male det hele over, men  ind til videre griber jeg ikke til den mulighed. Hvis det går godt i weekenden, vil jeg afsløre titlen. Så hæng på, der kommer nyt.
Og så vil jeg gerne høre om du har problemer med at skrive kommentarer her på siden. Jeg overvejer at skifte blogudbyder, da jeg ved, at flere har sagt,at de ikke kan skrive en kommentar.
Det vil være dejligt, hvis du gider sende mig en mail på: lissieboye@ dlgmail.dk

9 kommentarer:

  1. Dit billede ser godt ud ,indtil nu ,spændende hvad det bliver til :-)

    SvarSlet
  2. ...såå det var en lille prøve og ingen problemer ,,,

    SvarSlet
  3. Hej Hej
    Ih, det ser spændende ud:-)
    Jeg skriver legende let lige her...
    Kh Jonna

    Jeg tænker da lige om problemet kan være, at folk skal skrive en kode for at få deres kommentar udgivet på din side.
    Dette kan du ændre på ved at gå ind i "DESIGN" oppe øverst i højre hjørne.
    Så går du ind under "INDSTILLINGER" og så "INDLÆG OG KOMMENTARER" .
    Her skal du sørge for, at der er valgt NEJ til at der skal vises ordrebekræftigelse.
    Voila-Håber det hjælper:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Jonna, det vil jeg straks gøre!

      Slet
    2. Velbekomme:-)
      Håber det hjælper.
      Kh

      Slet
  4. Kan afsløre at billedet bliver kanon!

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. En kommentarprøve.

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet